vineri, 11 ianuarie 2013

Dallas (2012)


Când vorbim de Dallas vorbim de serialul unor generaţii. Păstrez şi acum vie imaginea în care, imediat după revoluţie, toată familia mea se strângea în faţa unui Sirius 207, o cutie din lemn conectată la priză cu un ecran alb-negru în care se perindau o mulţime de oameni fără a ne cere permisiunea. Erau un fel de oaspeţi nepoftiţi. Mai târziu când am realizat ce e cu acea cutie magică, ai mei mă tachinau povestindu-mi cum încercam să mă uit sub fustele doamnelor care îşi făceau apariţia prin acel dreptunchi, probabil rusesc.

Din vechiul serial nu îmi aduc aminte prea multe, doar genericul şi câteva nume: Bobby, Pamela, J.R. şi Sue Ellen. Eram prea mic. Anul trecut serialul a fost relansat după aproape 30 de ani în regia lui Steve Robin. În noua producţie ne vom întâlni cu personaje din vechiul serial precum: Bobby, Sue Ellen, Cliff sau J.R. . Pamela nu va face parte, Bobby recăsătorindu-se cu Annie.

În mare avem cam aceeaşi poveste cu personaje atât noi cât şi vechi. În continuare se duce o luptă pe alocuri murdară pentru avere între „cei buni” şi „cei răi”. Bobby şi fiul său Christopher reprezintă tabara bună pe când Cliff, J.R. şi fiul său, tabăra rea. Sunt foarte multe personaje, plasate undeva în zona gri, ce încearcă, forţaţi de propria conştiintă, să treacă de la cei răi la cei buni. Sue Ellen renunţă la băutură şi îşi propune să ajungă guvernator.

Anii au trecut şi deşii unele caractere nu s-au schimbat, multe lucruri nu mai sunt la fel. Caii au fost înlocuiţi de maşini de lux iar clasicii cowboy încep să dispară.



Anul apariţiei: 2012 (sezonul I - 10 episoade)
Notă: 8,00 / raft C
Regia: Steve Robin
Cu: Larry Hagman, Linda Gray, Patrick Duffy
Gen: dramă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu